zondag 19 mei 2013

Van patronen, pedalen en prentjes - About patterns, pedals and pictures


Welkom!
~~~~~
Welcome!




Na de misselijkmakende ontdekking van de van mijn voordeur gestolen krans
 ben ik vanmiddag lekker ruim twee uur wezen fietsen.
Het was behoorlijk fris, maar ik heb genoten.

Hier volgen wat foto's  van het moois dat ik zag op mijn toertje 
Dokkum - Birdaard - Janum - Lichtaard - Raard - Brantgum - Dokkum

~~~~~

After the sad discovery of the stolen wreath this morning I went biking for over two huors this afternoon.

Here are some pictures of the most beautiful tour
Dokkum - Birdaard - Janum - Lichtaard - Raard - Brantgum - Dokkum.



'Klosjes' in het fietspad bij Birdaard!
~~~~~
'Spools' in the bicycle path near Birdaard!





























































***




Bedankt voor de vele hartelijke reacties op de kransverdwijning.

Ik heb besloten de voordeur te laten voor wat hij is (niks bijzonders) en alleen nog lief, leuk en mooi in mijn huis te hangen.

~~~~~

I decided to not pretty up my front door anymore.
All things creative, nice and beautyful will be kept inside from now on.

***




En de mensen die graag willen weten, hoe je groene smoothies maakt, zou ik willen adviseren op internet te kijken.
Daar zijn volop recepten en verdere informatie te krijgen.





To my readers who are interested in making green smoothies I can say that there are many recipes and more information available on the www.

***




Fijne dag verder en graag tot ziens.
Groetjes!

~~~~~

Have a nice day and see you soon.
Cheers!


Jeanneke

*




13 opmerkingen:

  1. I'm so sorry that someone stole your wonderful wreath. I don't understand people who do these things. At least they can't take your beautiful spirit away. Looks like you had a lovely bike ride. How delightful. I've missed a few days of my riding this last week. Am anxious to get back to it.
    Blessings & Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat de rit door die prachtige natuur je goed heeft gedaan. Koester de gedachte maar dat jij gelukkig niet zo bent als die vandalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er lekker van genoten van het waterige zonnetje.
    Leuk dat klosjes fietspad.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je gemaakt onderweg, dat lijkt me echt genieten als je langs al dat moois kunt fietsen
    en ik geef je groot gelijk dat je je voordeur niet meer versiert, maar het blijft jammer dat zo moet
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle narigheid weg gefietst en mooie plaatjes geschoten.
    Aan negatieve gedachten houd je alleen maar een naar gevoel over.
    Groetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful bike ride - lovely to see all the pictures. Bad news about the stolen wreath - such a shame.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kun je niet menen, wat voor aso heeft die toch meegenomen. Kan ik er af en toe ook niet meer naar kijken..... Verschrikkelijk kunnen mensen dan niets meer bij een ander laten!! Je hebt een prachtige fietstocht gemaakt, al was het wel erg triest en niet warm toch? Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely photo's a serene landscape does provide time to think. My Mother had a similar problem, she finally did the same, not decorating the door!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So sad that someone took your beautiful wreath! I hope you found joy in your bike ride in the lovely countryside!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je het moment voor je fietstocht goed uitgekozen. Ook hier was het gisteren een heerlijke dag en heb ik me heerlijk uit kunnen leven in de tuin. Alles is zo fris en "vers" en het ruikt zo heerlijk. Maar aan alles komt een end nu miezert en druipt het weer.
    Ik hoop dat je je er door de actie van een of andere onverlaat niet van laat weerhouden om je voordeur van iets leuks te voorzien. De krans heeft er toch een hele tijd gehangen en wie weet hoeveel voorbijgangers je er een plezier mee hebt gedaan! Voor jezelf is het toch ook leuk thuiskomen met iets vrolijks aan de deur?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig dat nou juist jij het "klosjespad" moest tegenkomen.
    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er heel mooi uit je fietstocht. Genieten na zo'n teleurstelling in de mensen om je heen.
    Leuk die klosjes op de weg.
    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer helemaal bijgelezen wat jij de afgelopen week hebt meegemaakt.
    Rare mensen zijn er toch-ook niet meer terug gevonden in de bosjes?
    Succes met je klosjesquilt.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen