vrijdag 8 juni 2012

Handtekeningen actie - Sewing up signatures


 Welkom!
~~~~~
Welcome!


Het resultaat van mijn handtekeningen actie van vandaag
~~~~
The result of my sewing up 150 signatures of today
150 Siggies quilt top
 

*******

Zondag 10 juni om 10 uur 's morgens gaat de blog brievenbus van mijn Give Away dicht.
Wil je kans maken op dat Hollands bonte gezelschap van lappies en lintjes, 
schrijf dan nu nog gauw even in!
~~~~~
Till next Sunday, June 10th. at 10 a.m. you can sign up for my Give Away 
Later that day I'll draw the winner. 
If you'd like to be the lucky one and haven't subscribed yet, 
well, hurry up then! 

*******


 Een fijne dag verder nog!
Groetjes!
~~~~~
Enjoy your day, evening or a good night's rest!
Cheers!

*******


14 opmerkingen:

  1. Je bent druk in de weer geweest ! Prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Top is erg mooi geworden. Wat een kleurrijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De top is leuk geworden zo. Maar volgens mij moet je nog veel meer siggy's hebben. Je ging zo hard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je in een record tempo gedaan, volgens mij.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er hartstikke gezellig uit en ik zag de mijne er ook in zitten, dat vind ik zo grappig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is lovely Jeanneke and I can see my block :-)Enjoy your weekend. hugs Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er weer een mooie combinatie van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lap met siggies :)
    Ik ben zelf nog maar net begonnen, heb er 'al' vier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil graag met je ruilen want zoveel als Jeanneke er heeft heb ik ook nog lang niet. Hoor wel van je of je wilt.

      Groetjes,
      Marga♥

      Verwijderen
  9. Hij is prachtig, mijn siggie zie ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er schitterend uit
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, Jeanneke, dat wordt mooi!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, jij gaat als een speer op de QRR. Hoe los je het op met de siggys die niet helemaal de juiste maat hebben?
    Ziet er heel erg leuk uit.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen