zaterdag 12 mei 2012

Van je singela singela hopsasa... En een winnaar! - And a winner!

Welkom!
~~~~~
Welcome!



 In Holland staat een huis ja ja, van je singela singela hopsasa


 Hij is klaar, mijn 'In Holland staat een huis' quilt!
 ~~~~~
   It's finished, my Houses Quilt!

Buiten aan de lijn  -  Out on the line

Op het logeerbed  -  On the spare bed
 
Deze quilt markeert het moment, waarop ik besmet werd met het quiltvirus, zo'n 23 jaar geleden.
Het verhaal vanaf die besmetting vertel ik een volgende keer graag.
Om dan nu 'het ding' op het logeerbed te hebben liggen, doet mij veel.
~~~~~
The (his)story of this quilt is rather special; I'd love to share it with you, but I am planning to do so in an other blogpost, as it would take too much time now.
This quilt is the fruit of the severe quilting contagion I was a victim of about 22 years ago.
Having it finished, laying on the spare bed now, in my home, is touching to me.
 *******

 
  Uit vijfendertig namen heb ik vanmiddag een winnaar getrokken in de Give Away.
Even een paar foto's van de hele ceremonie:
~~~~~
Thirty five names were listed in my Give Away:

35 namen op de lijst  -  35 names 
35 papieren hartjes, ieder voorzien van een naam;
één kan er maar de winnaar zijn...
-
35 little paper hearts, each one carrying a name.
Who's the lucky one?

 
Gefeliciteerd, Joke!

Als je mij je adresgegevens stuurt, komt het in de bus, dik voor mekaar en daar waar het hoort!

~~~~~
Congratulations Joke, on your win!

Please send me your snail mail address and I'll make sure the prize will land on your doormat
 a s a p!

 *******


Omdat het morgen Moederdag is, heb ik vanmiddag wat lekkers gebakken, waarvan ik weet, dat mijn kinderen er gek op zijn, net als ikzelf, trouwens :>)
Maar eerst nog even een broek voor een andere moeder ingekort (op mijn QRR).
~~~~~
As tomorrow is Mother's Day, I baked some stuff I know my children love (  I do as well :>))
But before that I shortened another mother's nickers (on my QRR).

 
Brownies en een citroencake
~~~~~
Brownies and a lemon cake

 *******


 Geniet van het weekend!
Groetjes!
~~~~~
Enjoy the weekend!
Cheers!

11 opmerkingen:

  1. Blijft een verrassing!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmm heerlijk...:o)
    Je huisjes (huizen) quilt óok ...
    wat een 'lieve...gastvrije ?! huizen :o)!

    k weet even geen beter ander woord ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi quilt zeg. Geloof dat ik ook maar eens aan de huisjes moet beginnen.
    Fijne moederdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je quilt mooi geworden. Moet ook maar eens een huisjesquilt maken.
    Groetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joke gefeliciteerd.

    De huisjes quilt is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha, nu heb ik je blogje wel kunnen zien en lezen.
    Wat is je huizenquilt mooi geworden! Ik zou bijna zin hebben om eronder te komen liggen. En dan natuurlijk het liefst morgen in de hoop dat ik dan ook een paar hapjes van je lekkere baksels zou kunnen nemen.
    Maar helaas, onmogelijk. ;-)
    Fijne moederdag!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig geworden Jeanneke! Ging het goed met het quilten op de QRR? Fijn dat je je oude hobby weer zo goed met de machine hebt kunnen oppakken.
    'n Gezellige moederdag gewenst!
    Lieve groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het mooi geworden
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die nieuwbouwwijk is heel erg mooi geworden!
    gefeliciteerd met de nieuwe woningen!

    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen