vrijdag 23 maart 2012

Winnaar / Winner Give Away

Goedemorgen!
~~~~~
Good morning!



 30 Scraps
28 Namen / Names
1 Winnaar / Winner

Ingrid R.

Hartelijk gefeliciteerd! / Congratulations!

Als je mij jouw postadres wilt laten weten, Ingrid, komen de lapjes meteen naar je toe.
~~~~
Would you please send me your snail mail address, Ingrid? Just to make sure the scraps will fall on the one and only Ingrid's doormat.

*******  


 Vandaag ga ik me vermaken met mijn kleindochter Loni Marije, die een nachtje bij me gelogeerd heeft. Straks komt eerst het kringloopbedrijf mijn oude, maar goede tuinstoel met voetenbank ophalen. Ik geef ze ook mijn magnetron mee, want die gebruik ik toch niet.
Deze dingen beschouw ik als twee zakken van de veertig, die ik in de veertig Vastendagen wil weggeven, weggooien, of wegdoen.
En het zakje scraps van de Give Away als een kleintje.
Het lijkt me wel goed gedaan zo :>)
Daarna ga ik fietsen met die kleine heerlijkheid.
Vóór ze kwam, heb ik het dekje in de fietsstoel even vernieuwd (op de QRR ). 
Daar gebruikte ik een strijktafel laken voor, dat ik in de verpakking voor strijkplank overtrek had aangezien. Kostte maar € 1,- en kwam zo dus toch nog heel goed van pas! Met zelfklevend klittenband zit het zo vast als een huis.
Mooie voorbeelden van eenvoudig, zuinig, zelfdoen en kringloop leven, toch? Daar hou ik van.

 My darling granddaughter Loni Marije is here at Oma Zondagssteek's B & B, so we can enjoy the whole long lovely day together, starting off with a bike ride at about ten o'clock, after the thriftshop has fetched my old, but still usable, garden chair and foot stool. They can also take my micro wave, as I never use that thing. I count this stuff for two bags of the forty I planned to get rid of in forty days of Lent. 
 The Give Away of scraps is another (little) bag :>)

I prettied up the bike seat for Loni Marije, by sewing a new seat cushion, made from an ironing board sheet, not a cover; I bought it by mistake, for only € 1,-. 
I think I did a very good living simply - recycling - and DIY - job on sewing the seat cushion out of that sheet :>)

 ******* 

Een heerlijke dag gewenst!
Groetjes!
~~~~~
Wishing you a Fantastic Friday!
Cheers!


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb gewonnen!
    Stuur je mijn gegevens.
    Héél veel plezier vandaag met je kleindochter. Je fietsstoeltje ziet er top uit!
    Groetjes van IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor Ingrid R.
    Je maakt een ander blij en zelf creatief wat nieuws :o) fijne dag met je kleindochter !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, het fietsstoeltje. Ik heb van de week het dekje uit het autostoeltje gehaald om daar zelf een nieuwe van te maken. Dan kan dit stoeltje ook prima worden hergebruikt. Leuk en zinvol werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk fietsdekje heb je gemaakt. Goed idee.Veel plezier vandaag. Ik ga streaks DklD uit school halen, op de fiets !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ingrid gefeliciteerd. Een hele fijne zonnige dag met je kleindochter. Wat wil een mens nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent goed bezig Jeanneke! Geeft een goed gevoel nietwaar? Veel plezier met Loni Marije! Is ze al besmet met het lapjesvirus???
    Groet, Marjo B-W

    mbwquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, Loni-Marije heeft volgens mij prinsesheerlijk bij beppe achterop gezeten ;-)
    Fijn weekend Jeanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent lekker aan de gang, Jeanneke, volgens mij ben je helemaal blij van je nieuwe naaimachine en het mooie weer doet natuurlijk ook een duit in het zakje.
    Ingrid, veel plezier met je mooie lapjes!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed gedaan! En lekker genieten van je kleindochter en het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent al wezen fietsen....het was schitterend weer vrijdag dus jullie hebben gigantisch genoten! Mooi gedaan dat fiets stoeltje. Voor Ingrid gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen