maandag 5 maart 2012

Siggy update.

Welkom,
~~~~
Welcome,


 Een dienstmededeling over het plaatsen van foto's van ontvangen Siggies.
De foto's worden vanaf gisteren direct in het Siggy Archief op dit blog gezet, zonder ze eerst nog in een post te tonen. Als ik dat zou doen, zou ik binnen de kortste keren weer aan mijn Blogger foto quotum zitten.
Iedereen, die mij een Siggy stuurt, krijgt een e-mail, waarin ik laat weten, dat ik hun Siggy ontvangen heb en dat hij (of is het zij, of wellicht het?) in mijn archief is opgeslagen en te bewonderen.
Zo denk ik alles onder controle en voor iedereen, mezelf incluis, duidelijk te houden.
~~~~
Since my Siggy Archive on this blog is working well, I will upload a picture of each Siggy I receive, without showing it in a blog post first.
I do this to avoid photo upload problems at Blogger's.
Every swapper who sends me a Siggy, receives an e-mail from me, to tell I received the little masterpiece and a picture of it is in the Siggy Archive on my blog.
 
 *******

 Welterusten, tot ziens.
Groetjes!
 ~~~~
 Till soon.
Cheers!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanneke, dat zal best een lekker opgeruimd gevoel geven. Als ik echter in je blog naar beneden scroll, kom ik nog steeds zwarte plaatjes tegen met een uitroepteken. 't Kan aan m'n internetverbinding liggen??? Nog 2 weken, en je krijgt mijn siggie erbij! Lieve groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan je siggy archief. Je bent knapper als ik ben op dit gebid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keurig en heel georganiseerd, mijn siggy archief is helaas met mijn vorige blog verdwenen, nu ga ik het niet meer opzetten, maar wil wel iets gaan verzinnen om de siggies in te gaan verwerken! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen