maandag 5 maart 2012

Verrast en Vereerd - Surprised and Honoured

Goedemorgen, welkom!
~~~~~
Good morning, welcome!


 Gisteren ben ik van half tien 's morgens tot kwart over elf 's avonds, alleen met onderbrekingen voor het klaarmaken en nuttigen van de maaltijden, bezig geweest om een nieuw Siggy Archief te maken; in photobucket (zeg ik dat goed?).
Klik op de foto aan de rechterkant en de hele galerij komt in beeld.
Als je weet wat voor stumper ik ben met alles wat verder gaat dan telebankieren, mailen en blog updaten, kun je je misschien voorstellen, dat ik moe, maar uiterst tevreden mijn bed in dook om half twaalf, wat ook alweer uitzonderlijk genoemd mag worden voor mij.
~~~~~
 Yesterday I spent almost all day, from 9:30 am. till 11:15 pm. uploading all the 180 pictures of my siggies in a new Siggy Archive @ photobucket.
Klick on the picture on the right and a show of  the entire collection of  180 Siggieswill start.
Quite an achievement for mrs. Zondagssteek, as she is a bit of a 'digi-fool'.

*******

 Vanmorgen had ik bericht van Penny ,
dat zij mijn speldenkussens aan haar Hexie Caddy Parade heeft toegevoegd.
Wat een eer!


This morning I found a message in my mailbox from Penny 
telling that she added my pincushions to her 
 I feel so very honoured!

*******

Nu gauw in mijn huis aan de gang :>)
Maak er een fijne dag van en groetjes!
~~~~
The Zondagssteek's Residence needs a clean-up :>)
Have a wonderful day.
Cheers!


8 opmerkingen:

  1. Wat een enig stel
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het gelukt is met je foto's. Je speldenkussens en bakje is ook zo leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kleine speldenkussentje is een schatje, Jeanne. Geweldig!
    groeten Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a wonderful collection of siggies you have, and displayed so nicely.
    How wonderful to have your pincushion in the "parade".
    Happy Siggy Sewing my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt al een flinke verzameling. Wat ga je er van maken? Ik ben er nog niet uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sta vol bewondering voor je archief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeanneke,glad you enjoyed making my Hexie Caddy Pincushion. You definitely deserve a spot in My Hexie Caddy Parade

    BeantwoordenVerwijderen