zaterdag 3 maart 2012

Een nieuw kleintje - A new little one

Goedenavond!
~~~~
 Good evening!


Is het alweer bijna half tien en ik moet nog beginnen aan mijn updeetje... 
Ben smoordruk geweest met het Siggy Archief en het is nog niet naar mijn zin. De chronologie wil ik er wel netjes in hebben, dus daar ga ik later nog maar eens goed voor zitten.
Uit een groot aantal berichten op mijn blog heb ik de foto's moeten verwijderen, omdat ik aan mijn quotum zat. Wat dat nou toch weer is??
Enfin, het is verholpen, het  Siggy Archief is een feit en ik heb vandaag weer eens een beetje zitten prutsen.
Een mini uitvoering van mijn speldenkussen, is het geen dotje?
Het heeft een doorsnede van 7 cm. 
Zó popperig; en net zo handig als de grote van 14 cm. doorsnee :>)
Een lief kleintje bij mijn verzameling.


 Oh my, what a busy day I had.... It's already quarter to ten and I've not even updated my blog yet. 
Well, I'll hurry and tell you something nice :>)
After I had deleted lots of pictures from posts on my blog, and having created a real Siggy Archive, I have been stitching a bit today. On the machine, ofcourse.
I created this sweet little copy of my pincushion. Its diameter measures only 7 cm. but it is as handy as its big 14 cm. diameter sister is. Ain't it super cute?
A very welcome little sweety to my pincushion collection.

*******

 Geniet van het weekend!
Heb het goed, houd het goed, dan komt alles verder goed.
Groetjes en tot ziens!
 ~~~~~
I wish you a wonderful weekend!
Take care (of each other).
Cheers!

13 opmerkingen:

  1. Heel leuk! ga nog even naar je patroontje kijken 'onder' de button hiernaast. Ik zette altijd de foto's zo op mijn blog, toen mijn man me een tip gaf om ze eerst flink te verkleinen. Dan gaat het uploaden ook heel snel en je merkt er verder niets van. Misschien heb je hier iets aan.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik voor mijn siggy's een apart album. Misschien scheelt dat ook? Eerst verklein ik ze ook. Als je wilt printen gaat dat niet maar voor het web kan je ze best aardig klein maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk setje is het zo. Verklein ke ke foto's wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik verklein mijn foto's en zet ze niet op blogspot, maar bij photobucket.
    Laat je ze nog wel apart zien, want nu moet je alles door om de nieuwe te zien.
    Fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke uitvoering is dit.
    Helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Jeanneke, wat geweldig dat je met (of ondanks)je "onwillige" hand zo iets leuks hebt kunnen maken. Wat een schatje en zulke leuke, vrolijke kleuren! Dat geeft de burger moed toch?
    Ik vond bij thuiskomst je lieve lapjes (mijn prijs)en ze worden allemaal omgetoverd in dakjes en deurjes en stijltjes, kortom, in bouwmaterialen voor een aantal kleurige huisjes.
    Prettige zondag,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lievertje..... dat moet je toch eigenlijk hebben??
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij leuk Jeanneke, altijd handig.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig zeg dat kleine kussentje, maar ook het potje en het grote zien er beeldschoon uit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een snoezig kussentje.
    het is leuk setje , zo samen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind er niks aan hahahahahahaha. Nee hoor gekkigheid; wat een schatje! Ja zo'n set is echt een musthave...geweldig!
    Liefs!
    XX Stel

    BeantwoordenVerwijderen