vrijdag 3 februari 2012

Iets te vieren - Party time

Goedenavond allemaal,
~~~~~
 Good evening to all of you,


 Hoe later op de avond, hoe schoner volk...

 En ik kan zeggen, dat er ook nog iets te vieren is, namelijk, dat ik eergisteren de tienduizendste bezoeker  heb mogen verwelkomen op mijn blog, sinds ik in juni 2011 begon met bloggen; het blog was er al wat eerder, maar tot juni 2011 had ik er niets mee gedaan.
10.000... tismewat! Dat mag, nee, moet gevierd worden!
En hoe dan wel? 
Voor de draad ermee.... Met een Give Away
Niks bijzonders hoef je te doen, enkel hier een reactie plaatsen of een e-mail naar mijn adres sturen
musselkanaal55@knid.nl
En weer is het een wereldwijde verloting.
 ~~~~~
I gladly present:
Party Time at ~ De Zondagssteek ~ 
As the day before yesterday I had the honour to welcome the 10.000 ndst. visitor to my blog since I started blogging in June 2011, however the blog was there already in April, if I'm right.
Quite a lot, isn't it...? 10.000 !
That deserves to be celebrated!
 And in what way?
 In a Give Away
Nothing special is asked from you, just leave a comment or send an e-mail to 
 musselkanaal55@knid.nl
And again it is accessable for everyone on this globe.

 *******

 Dinsdag 7 februari 2012 's avonds om 20:00 uur Nederlandse tijd zal ik een winnaar uit de pot laten rollen, nou ja niet de winnaar zelf uiteraard, maar de naam van de gelukkige op een papiertje :>)
~~~~~
 On Tuesday February 7th. 2012, at 8 pm. / 20:00 hrs. CET I will draw the winner... well, not the winner him or herself, but the lot with the name of the lucky one on it :>)

Dit valt er te winnen:
~~~~
 This is what I intend to Give Away:

Foto per ongeluk blijvend verwijderd
~~~~
Picture unfortunately deleted.
 
*******


 Welterusten voor nu of straks en vergeet vooral niet:
 ~~~~
Have a
nice day or evening, sleep well and remember:


*******
 Groetjes!
~~~~
 Cheers!

13 opmerkingen:

  1. Goh, ik kijk nog even voor het slapen gaan en zie jouw berichtje. Geweldig, zoveel bezoekers. Een compliment voor jou want het betekent dat je boeiend schrijft. Dus wil ik zeggen: van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. congratulations on a successful blog!! Of course I want to be considered for the give-away!! thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! That's a LOT of visitors in such a short time. I'm impressed. Of course, your blog is wonderful. So glad I found you. Count me in for the giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat lief van je, ik sla deze over, ik quilt namelijk heeeel weinig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 10.000 ! gefeliciteerd en het is ook terecht ! want je scrijft veel over je zelf op een leuke verfrissende manier, ga zo door dan kunnen we lang van je genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn veel bezoekers. 10.000 keer heeft er iemand dus jouw verhaal gelezen. Dat is wel een aanmoediging om er mee door te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 10.00 ste, mooi getal! Ik hoef niet mee te doen met de give-away heb echt genoeg boeken en bladen, maar wilde je toch feliciteren, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd en ik waag een kansje!

    evelyne
    www.bloggen.be/quiltlien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 10.000 e bezoeker. Het lijkt me een heel leuk boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op naar de volgende 10000 bezoekers, Jeaneke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jeanneke, Wat een ongelooflijk aantal moet ik nog maar ooit zien te halen. Op naar de volgende 10.000
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers. Leuk dat zoveel mensen bij jou langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd hoor dat zijn er wel heel veel. Ik wil graag het boek winnen.....

    BeantwoordenVerwijderen